Beliebte Posts

Freitag, 29. Januar 2016

These boots are made for walking


 Today I have to go back home for guitar lessons like every friday. I am excited to see the little guinea pigs. Two ones are born. The mother was so fat, like she would soon burst. ;) Thankfully, everything went according to plan. 
I am so happy with my new shoes. That snake-effect looks so good. I like to wear them with this bag. Enjoy your day! 

Heute geht es wieder nach Hause so wie jeden Freitag wegen meinem Gitarrenunterricht. Ich freue mich schon darauf die kleinen Meerschweinchenbabys zu sehen. 2 Stück sind es. Ihre Mutter sah so dick aus, als würde sie gleich platzen. Gott sei Dank lief alles nach Plan. 
Ich bin übrigens sehr glücklich mit meinen neuen Schuhen. Der Schlangen-Effekt sieht total cool aus. Ich trage sie gerne mit dieser Tasche. 
Genießt euren Tag!












Dress: (Similar: 1 / 2 / 3 )

Bag: Asos

Shoes: Asos

xx Holy

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen